32 Μέρες μετά...

|
Σήμερα είδα το αγγελούδι μου, περάσαμε μερικές ώρες μαζί.
Την είχα δει πριν από δύο μέρες και παρόλα αυτά μου φάνηκε κάπως μεγαλύτερη.
Ακόμα και αυτό το λίγο διάστημα μακριά της μου φαίνεται τόσο ώστε να διαπιστώνω αλλαγές πάνω της...μπορεί να είναι η ιδέα μου, δεν ξέρω.
Η αλήθεια είναι ότι παίρνω κουράγιο από αυτό το γεγονός, το ότι παρατηρώ κάθε φορά κάτι καινούργιο πάνω στο παιδί μου είναι κάτι ωραίο και δεν συνέβαινε πριν, όταν έμενα μαζί της, βλέπεις είναι στη φύση του ανθρώπου να μην παρατηρεί τις αλλαγές σε κάτι που βλέπει συνέχεια, εκτός αν αυτές συμβαίνουν με ταχύτατους ρυθμούς.
Είμαι εδώ στο καινούργιο μου σπίτι, μόνος άλλα χαρούμενος, γιατί σήμερά είδα πράγματα που με έκαναν περήφανο και με γέμισαν με προσμονή για το τι θα παρατηρήσω μεθαύριο...και το μεθαύριο, σήμερα μου μοιάζει πιο κοντά από πριν.

Καληνύχτα καρδούλα μου
Ο Μπαμπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: